Victoria Tuffa Andersson

Onsdag

Kategori: Allmänt

hejhej , idag har varit en helt underbar dag eller aa nästan iallfall.. början av dagen va bra men inte slutet av slkodan.. 6:orna var på skolan så jag fick träffa dom de är helt underbart ! älskar dom iallafall dom jag känner då typ alla ;) onsdagarna är dom bära dagarna på hela vecken ! fast endå inte , vi har långdag så vi slutar tjugo i fyra men de som är bra är att 6:orna är där.. de gör dagen mycket mycket roligare ! aja men iallfall så ska jag ha E-dag imon så ja men jag måste fortfarande gå upp tidigt :'( men aja de blir säkert bra :) lite tidigare i texten så står de att de var en bra dag fast endå inte och de är för att jag fick en tia i ögat också var inte skolsyster i skolan så jag och några kompisar fick gå ner till vårdcentralen och sitta där och vänta vi satt typ lite mer en 4 timmar och väntade.. as jobbigt ! men sen när vi fick hjälp så fick jag typ gul bedövning och de nvar helt seriöst gul.. de var as jobbigt att vara där.. hatar att gå till docktorn :3 men iallfall så ska jag göra lite av läxorna idag så jag sliper göra allt imon :) men kommer förmodligen blogga ganska mycket imon så har ni och läsa iallfall.. för de brukar jag vara dålig på :p men aja hejdå typ ! 
bjuder på en bild från sommaren..
åååå saknar sommaren ! nu får de faktiskt ta och vara sommar orkar inte med vinter längre... 
 
/ νι¢тσяια αη∂єяѕѕση♡

Kommentarer


Kommentera inlägget här: