Victoria Tuffa Andersson

Felicia Gästbloggar :) <3

Kategori: Allmänt

 Tjobre !
Jag heter Felicia och är en av viccan bästavänner, jag har känt viccan över 4 år och vi brukar vara med varandra nästan varje dag, Jag och viccan går i samma träning och vi är väldigt lika i sättet att vara. 
Men jag ska berätta mer om mig nu :)
Jag heter Felicia och går på Stenungskolan i viccans klass.
Just nu sitter vi på gården och snackar med några sociala jävlar.
Men om jag ska berätta om viccan....
Var ska man börja ?
Viccan är en av dom jag verkligen kan vara mig själv med, vi har bråkat massor och sagt massa skit om varandra, men inget menar vi ..
Victoria är inte normal alls på lååånga vägar ;) men jag älskar henne ändå <3
Jag vet inte vad jag skulle ha gjort utan henne ..
Men det är tre ord som jag kan säga som beskriver allt jag känner för henne ..
Viccan, Jag älskar dig <3
 
Men jag vet inte riktigt vad jag ska skiva om så ni kan få några bilder på mig och mig och viccan :)
 
Kommentera om ni vill att jag ska gästblogga igen :)
 
NI KAN STÄLLA FRÅGOR TILL MIG .. OCH OM VICCAN
 

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: