Victoria Tuffa Andersson

lördag

Kategori: Allmänt

hejhej , igår var jag ju på lasedome och de va kul.. men idag ska jag på kalas å de kommer bli kul :) 
men jag har köpt en ny tröja å den är as snyyyyyyyyygg men de är en Justin Bieber träja så då är dom alltid snyyyyyyyyggaaa ! men ni kan få en bild på den.. den är ju från cubus för de är ju justin kläder där nu ju ;) 
men nu sitter jag och gör de vanliga typ.. men aja vet inte vad jag ska göra nu :( fårse vad jag hittar på .. men vid fem så är de kalas typ.. jag längtar till de är en vecka före min födelsedag för då har jag varit en beliber i 5 år :') de är på en onsdag så aa längtar till min födelsedag med så klart ;) 
så ser den ut as snyyyyyyyygg !
babe , i love you !
måste köpa mer kläder och perfym massa mer saker som är Justin Bieber för han är helt underbar på alla sätt ! ahan musik han dans han hår han mage han ögon allt med han är perfekt.. 
men aja ska snart dra så hejdå ! 
 
/ νι¢тσяια αη∂єяѕѕση♡

Kommentarer


Kommentera inlägget här: