Victoria Tuffa Andersson

E-dag ja0

Kategori: Allmänt

hejhej , nu är nästan E-dagen slut , bara jobba lite matte sen är de slut :) men nu är de typ "rast" eller vad man nu ska säga.. jag var klar med de man skulle göra först å så skulle jag börja jobba matte men de blev en liten sovstund istället :) 
 
 
 
 ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
 
 
 
 
den här tjejen har förendrat mitt mitt liv.. från att må så sjukt jävla dåligt till att må så jävla bra.. att få ha henne som min bestii är de bästa som har hänt mig.. hon förendra hela mitt liv när hon kom in i mitt liv.. hon har fått mig att sluta med jäte mycket som jag inte skulle ha gjort från början.. men hon fick mig verkligen att inse vad jag har för vänner.. alla mina vänner har alltid stötat mig när jag har haft de som sämst men när jag bliv bestii med Matilda förendrades hela mitt fucking liv.. jag kan inte förklara med ord hur mycket hon betyder för mig.. 4 ord 19 bokstäver ett utropstäken jag älskar dig Matilda !
 
/ νι¢тσяια αη∂єяѕѕση♡
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: